• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG - Kim Hua !!!!!!

JA, vi som räknas är där vart var du?

BF7090E7-576A-429C-997D-83A75C7B94AD-1750-000001E0B64E98F7.jpg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Hua! För första gången i mitt liv hoppas jag att en av dinkorna är falsk... Och det är Hubloten.
 

Ricrob

Patek
Aurum skrev:
Hua! För första gången i mitt liv hoppas jag att en av dinkorna är falsk... Och det är Hubloten.
Jag också, för så mycket påslag vill man ju inte att de har i de där butikerna! :lol:
Skämt åsido, jag tycker den är grym på sitt sätt och gillar skarpt att folk gillar olika! Tummen upp Josef!
PS. Skaffa inlogg och kom in i matchen! Ds.
 

Josef B

Bestraffaren
Ricrob skrev:
Josef B skrev:
Aurum skrev:
Hua! För första gången i mitt liv hoppas jag att en av dinkorna är falsk... Och det är Hubloten.

HAha :lol:
Aha, där är du! Villkommen och tack för i afton!


Ja det var riktigt trevligt och alltid lika mysigt att träffa nördarna, och riktigt god mat för den delen! Eftersom jag har vägen förbi där nästan varje dag så blir det att ta hem!
Och Aurum, du får snart pallra dig hit igen till nästa GTG! :)
 

Ricrob

Patek
Aurum skrev:
Josef B skrev:
Och Aurum, du får snart pallra dig hit igen till nästa GTG! :)

Ja det var jäkligt trevligt förra gången. Men då måste ju Spence och stora lillspence vara där (KS).
Kan du tänka dig, de var där båda två! KS finns! Vi delade t.o.m. buss och gaggade lite mer strunt än vad som klassas som sunt, jag är chockerad, rädd, fryser lite men känner ändå ett sorts lyckorus..!?
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Ricrob skrev:
Aurum skrev:
Josef B skrev:
Och Aurum, du får snart pallra dig hit igen till nästa GTG! :)

Ja det var jäkligt trevligt förra gången. Men då måste ju Spence och stora lillspence vara där (KS).
Kan du tänka dig, de var där båda två! KS finns! Vi delade t.o.m. buss och gaggade lite mer strunt än vad som klassas som sunt, jag är chockerad, rädd, fryser lite men känner ändå ett sorts lyckorus..!?

Där ser man... Det finns riktigt udda klocktokar i huvudstaden, dvs den bästa sorten.
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Din Panerai var cool Killer!

Det var bra dinkor igår, Spencer hade med sig sin Omega smp "James Bond" Quartz 300M samling så det var kul!

Tack för igår det var riktigt trevligt och maten var god.
 

Målarn

The Steak
vonhall skrev:
Finns det inga mingelbilder? Alltid kul att ser hur folk man snackar med ser ut :mrgreen:

Bilden är inte från GTGn som du kanske ser :D men såhär ser forumets Målare ut iaf ;)
Min kära kollega fick jobba för jag fota klockan halva dan :D
Eller kanske ska starta en tråd där folk får visa upp klockan o fejjan om dem så vill??
20120929_101603-1.jpg
 

K-S

Rolex
2-Faktor
HALLÅ I LÅDAN. The boys are back in town, eller boy, var kul att titta in på GTGn som vanligt men saknade ju Aurum och några andra. Kul också att träffa på ricrob och denke som hastigast också, skall försöka posta lite här trots skolan som äter min tid i positiv bemärkelse.

Och en kort presentation låter jag i min självgodhet vara. Äger i dagsläget utesltuande rollar och jagar ständigt nästa keeper.. (ett ord som förövrigt är lite lökigt?)

Så jag välkomnar härmed mig själv till klocksnack, och tack för att ni hedrar mig genom att ta mitt nick.

Kram vi ses på stan

KS. (THE REAL DEAL)

Kanske borde starta mitt eget klockforum jag med.....
 
Topp