• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG - Linköping den 14/1

Roffe

Panerai
2-Faktor
Godkväll, och god jul! :D

Vi var ett par stycken som svävade in på att träffas och klämma/snacka lite klockor i en annan tråd här på forumet så tänkte vi att flera kan ju såklart få delta. Lägger därför upp en intresseanmälan här så ni som vill och kan komma kan ju kommentera här nedan.
Planerat torsdagen den 14/1 vid 17.15 ungefär, Linköping, innerstad. Exakt plats ännu oklart men tänkte att när vi samlat ihop ett gäng så tar vi sådant i PM vad det lider.

Skulle gärna vilja veta vilka som vill delta i relativt god tid så att man eventuellt kan boka bord om vi blir ett par stycken. Jag tänker mig att jag sätter slutdatumet för anmälan på söndagen några dagar innan, vilket resulterar i den 10/1. Det lär väl kanske inte bli årets fest med tanke på att de flesta förmodligen jobbar dagen efter men några öl kan man ju i alla fall suga i sig. :)

Väl mött!

@gurta_g @LS @Erlingborn @Zalath
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Kan bli tufft att komma mitt i veckan pga jobb. Jag anmäler mig och kollar lite närmare efter ledigheten.
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Pang! Landade en julklapp till mig själv, får ni klämma på 16570 och 16613! :D
image.jpeg
 

LS

Panerai
2-Faktor
Inte länge kvar nu!

Lätt att vara efterklok men det vore kanske en bra idé att ta med daumet i rubriken? Någon moderator kanske kan fixa? :)
 

Roffe

Panerai
2-Faktor
Idag är alltså sista anmälningsdagen. Drar ihop alla i ett pm sen så kan vi diskutera plats! Förväntad tid för pm är 20.00 så ni som fortfarande inte bestämt er, det är dags nu! :)
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Misstänker att det rent tekniskt sett går att lägga till folk i pm i efterhand, dvs även efter 20:00... :rolleyes: ;) Jag har fått utresetillstånd från köket oc är på om det inte har framkommit tidigare.
 
  • Like
Reactions: LS
Topp