• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Lkpg/Nkpg

Nero13

Panerai
Nu när alla semestrar är slut och folk fått igång rutinerna igen så kanske det är dags för en liten GTG i antingen Linköping eller Norrköping. Datum och plats kanske vi alla kan hjälpas åt med så det passar så många som möjligt, kanske mitt i veckan?
Kom igen nu ös på med förslag!
 

Zalath

Panerai
Jag är på! Dag är inte så otroligt viktigt för mig. Inte plats heller för den delen. Vi kan samåka från Linköping om ni vill vara i den norra förorten. :cigar:
 

Zalath

Panerai
Jag tänker mig att vi låter den här tråden gå några dagar och intresserade kan få komma med förslag på dagar. Om vi spikar ett datum och om en vecka eller två kan vi börja med anmälningar. GTG om ungefär en månad kanske?

Säg gärna om ni föredrar Linköping eller Norrköping!
 

Joergen

Omega
Bra initiativ. Generellt är fredagar alltid enklare. Jag är flexibel gällande stad. Ska piska på några andra Pekingbor i forumet.
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Jag är väl den enda som tycker om torsdagar... Men ta ett datum så får jag förhandla med min fru.

Linköping vore trevligt. Och då har @TiE nästan lovat att försöka komma på besök. :)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Motala är ju rätt trevligt annars! :D Nevars Peking eller lkpg, funkar båda men vardagar för egen del går dessvärre bort :blackeye:
 
Topp