• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Luleå! (Anmälan/intressekoll)

R0B

Panerai
Tjena,

Nu är det dags igen! Sveriges nordligaste klockträff kommer bli riktigt vass i år, detta får ni inte missa!

Vi börjar med att kolla av intresset, och jag sätter 2 preliminära datum. Antingen den 16:e (torsdag) eller den 18:e (lördag) april. Dessa går såklart att byta om andra passar bättre, men då har vi någonstans att börja!

Anmälan är inte bindande, men vill ni vara med så skriv här. När det börjar närma sig tar vi detaljerna i PM.

Tagga gärna alla ni tror vill komma.

Det tar bara 1 h i flyg från Arlanda till Luleå, så vi räknar med stor uppslutning från hela klocksverige!! :)

Vem är på??
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Jag kan båda datumen men föredrar den 16, jobbar den 18 men med lite övertalning kan jag nog komma in lite senare/tidigare.
 
  • Like
Reactions: R0B

R0B

Panerai
Najs! Vet ej om att jag ska göra något annat då, så för tillfället kan jag båda datumen. ;)
18:e kan funka för mig. Ovanligt nog en helledig helg. :woot:
Gött! båda datumen ser ut att funka i dagsläget!
Ska säkert kunna komma på båda datumen!
ohhh, om lite grejer faller på plats i närtid så kommer jag att vara i Luleå den helgen....
Jag kan båda datumen men föredrar den 16, jobbar den 18 men med lite övertalning kan jag nog komma in lite senare/tidigare.
Jag fyller 25 den 18e och kan inte det datumet tyvärr! 16e funkar bra dock. Är riktigt sugen :D
18:e kan kanske gå vägen.....
Kul med GTG
Jag hakar gärna på och nördar en kväll :D

Kul! Den 18:e verkar funka för de flesta. Carlton du får fylla år någon annan dag ;)

Vi väntar med PM ett tag till så hoppas vi på fler anmälningar!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Visst finns det en hyfsad uraffär i Luleå som bl.a. säljer S&S? Vore kul om det fanns möjlighet att köra ett KS besök där som start på GTGn.
 
Topp