• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Luleå! (Anmälan/intressekoll)

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Har vi några eftersläntare som vill haka på i morgon?

Den som har flest Rollar kommer att ta notan för hela sällskapet;)
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Orkar inte putsa, orkar inte ställa tid och datum, orkar knappt att öppna lådan, jag dricker en varm no prettoöl och väntar på att krafterna ska återkomma vi har ju för böveln GTG i Luleå i kväll:)
20150418_161203-2.jpg

jonas_w, om jag inte har dykt upp innan klockan 23:00 kan du väl ringa och väcka mig;)
Vi syns snart kamrater.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Lovar väcka dig wayne om du somnar efter en öl ;) Själv har jag ställt tid och putsat samtliga klockor men det starkaste jag fått i mig än så länge är kaffe.
GQjeLKN.jpg


Snart kör vi livetråd!
 
  • Like
Reactions: R0B

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Uppe som vanligt två första veckorna i juli, vore kul att träffa nån klocksnackare då.
Sorry för inpass i tråden.
 

NDJD

Cartier
2-Faktor
Nu är Mars helt kört för mig, men blir det av någon GTG i höst så ska jag försöka ta mig upp till min gamla hemstad.

Hade varit trevligt att se vad det är för filurer man hänger med online:) :cigar:
 
Topp