• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Luleå

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Sweet!!! Jag kommer! :)
Härligt!
Den här gången blir det efterfest @R0B har bokat bandet.
dansband_52380535.jpg
 

Orson

Omega
2-Faktor
Nej det behöver du inte göra, du är välkommen med 1 ovettig klocka!
Ska jag skriva upp dig på listan?
Jao, är en sthlm resa där nå gång så ska kika bättre:) när är sista dagen för en anmälan?=)
Haha jaa kanske ska ringa till CSN å höra om man får lite påökt en månad :rolleyes:
 

Wettex

Cartier
Har styrt in frugan på ett "-ska vi inte åka upp till Lule o hälsa på lite... jo och btw så avviker jag mest troligt större delen av lördag eftermiddag/kväll"-spår (bott där förr) och det verkar funka. Så jag kommer gärna.. superbekräftar då hotell är bokat.

@Guinness kanske tänker åka upp också?
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Har styrt in frugan på ett "-ska vi inte åka upp till Lule o hälsa på lite... jo och btw så avviker jag mest troligt större delen av lördag eftermiddag/kväll"-spår (bott där förr) och det verkar funka. Så jag kommer gärna.. superbekräftar då hotell är bokat.

@Guinness kanske tänker åka upp också?
Härligt, blir kul ska du se Trasan!
 

Guinness

Cartier
Har styrt in frugan på ett "-ska vi inte åka upp till Lule o hälsa på lite... jo och btw så avviker jag mest troligt större delen av lördag eftermiddag/kväll"-spår (bott där förr) och det verkar funka. Så jag kommer gärna.. superbekräftar då hotell är bokat.

@Guinness kanske tänker åka upp också?

Skulle vara roligt men ser ut som att jag är uppbokad den dagen. Ska kolla om det går att lösa:)
 
Topp