Då får du ta dig i kragen och komma på detInga fler LTUare som är på? Har stött på hyfsat många på forumet men kommer inte ihåg några nicknames![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då får du ta dig i kragen och komma på detInga fler LTUare som är på? Har stött på hyfsat många på forumet men kommer inte ihåg några nicknames![]()
OK, absolut inbjudan står givetvis kvar!Tyvärr blir det nog svårt för mig att närvara, går att kanske ha en öppen inbjudan för mig?![]()
Jåhå då, en iaf! Är fortfarande osäker på om jag kan dyka upp dock :/Inga fler LTUare som är på? Har stött på hyfsat många på forumet men kommer inte ihåg några nicknames![]()
Aha kul! Hoppas du kan vara medJåhå då, en iaf! Är fortfarande osäker på om jag kan dyka upp dock :/
Drar till Miami den 16e så har eventuellt redan hunnit åka hem då men annars är jag absolut intresserad
Jag ställer in mig i ledet som LTUare! Om det börjar bli klockflippning efter några öl förutsätter jag att vi får studentrabatt.Inga fler LTUare som är på? Har stött på hyfsat många på forumet men kommer inte ihåg några nicknames![]()
Det får ni! Vi har ett avtal med CSN som är till vår fördel.Jag ställer in mig i ledet som LTUare! Om det börjar bli klockflippning efter några öl förutsätter jag att vi får studentrabatt.![]()
Jag är tyvärr upptagen mellan 18-22 den dagen så jag kan tyvärr inte komma. Men om klockan fortfarande finns kvar i mitt ägande eller har fått en ny skickar ställer mitt sändebud upp och tar med klockan till GTG:nOK, absolut inbjudan står givetvis kvar!
Uppfattat!Jag är tyvärr upptagen mellan 18-22 den dagen så jag kan tyvärr inte komma. Men om klockan fortfarande finns kvar i mitt ägande eller har fått en ny skickar ställer mitt sändebud upp och tar med klockan till GTG:nAdmAndrssn
![]()
Absolut PMa mig hans namn, personnummer samt utdrag ur brottsregistret så är det lugntHar en kompis som gärna vill hänga med om det finns plats!![]()
Haha jag lovar att ta hand om honom om han blir stökig!Absolut PMa mig hans namn, personnummer samt utdrag ur brottsregistret så är det lugnt![]()
Förutsättningen för att delta är att man blir stökig!Haha jag lovar att ta hand om honom om han blir stökig!![]()
BIlden får mig att tänka på denna goding:Daninnanbump på NorrlandsGTG:n imorrn om nån har missat och vill med.
![]()
Daninnanbump på NorrlandsGTG:n imorrn om nån har missat och vill med.
![]()
Blir kul att ses igen! Tar du med time graphern? Har några nya som behöver kollasDaninnanbump på NorrlandsGTG:n imorrn om nån har missat och vill med.
![]()
Blir kul att ses igen! Tar du med time graphern? Har några nya som behöver kollas![]()