• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Lund - nu jäklar...

wadbro

Cartier
2-Faktor
Ja, det var ju en gtg på gång i december som rann ut i sanden (i Lomma?) - så nu tänkte jag att vi tar tag i det igen. Here's the deal: jag fixar förfesten, någon tar tag i middagen! Håll i hatten nu kör vi:

När: Lördagen den 28 februari - Alla som kan klockan ska komma
När: kl 16-17
Var: Nova Ur & Juvel i Lund (gissa var i stan...)

Under denna timme erbjuder jag mingel, klock och servicesnack o tex rabatt på det mesta i sortimentet, utvalda modeller från ex Gant, Swiss Military Hanova mfl till extra kalasbra KS-pris, Give-aways (fås vid köp och fjäsk!) från T Hillfiger o Boss (asscesoarer) Gant, Casio, Calvin Klein, Tissot, Certina o Seiko.
Certina kommer även o lämnar ett ex med alla deras modeller (för Sverige) för visning. Calvin Klein skickar ner sin nya automatare för visning första gången, Casios nya Edifice med Bluetooth visas också upp.

Vill du förresten vinna denna under eftermiddagen?
gshock.jpg

Då blir det frågesport! En lycklig vinnare kommer att traska hem med en på armen...
Inte nog G-Shockade..?

Då kanske ni vill vinna denna???

po_80.jpg

En st Tissot Powermatic 80 på läder är kvällens grand price i samma frågesport. Vinnaren dras av de som kommer med på middagen - o svarat rätt på frågorna så klart!
(båda bilderna tagna direkt från cybernetet)

Kom inte hungriga, vi skippar snittar o bubbel o går på lördagsgodiset direkt!

För att det inte ska bli som förra gången så boka datumet och säg bara till om du kan, så ni inte två dagar innan kommer på att ni har tvättstugan eller hade biobiljetter som var tvunga att användas just denna lördag. För min egen o butikens del så vill jag ju inte säga till levernatörerna att det ska komma tre pers o hänga...

Ok så långt, eller hur - skulle nu någon kunna ta på sig att fixa en sittning till kvällen så vi kan fortsätta i trevligt sällskap med mat, dricka - och prisutdelning..!

Väl mött/
Peter
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Jag fyller år, och får besök av mina svärföräldrar, där svärfar dessutom fyller år på samma dag som jag. De kommer hem från frankrike, så att ställa in lördagsmiggaden är nog inte att räkna med.

Jag hoppar således tyvärr.

Jag var förbi nova ur och juvel idag, är på jakt efter en beater. Fick för miga att du inte var där wadbro stämmer det? Det var två kvinnor där.
 

wadbro

Cartier
2-Faktor
Updatering;

Eftersom det inte är tillåtet av icke-sponsrade butiker att bjuda in till events via forumet så har timmen i butiken ställt in. Någon som fortfarande vill ha en sittning under kvällen..??!?
 

wadbro

Cartier
2-Faktor
Jag var förbi nova ur och juvel idag, är på jakt efter en beater. Fick för miga att du inte var där wadbro stämmer det? Det var två kvinnor där.[/quote]

Tyvärr lyckades du pricka in min lediga dag. (Jobbar istortsett bara mån-fre!)
 

jabla

Sarlacc
Updatering;

Eftersom det inte är tillåtet av icke-sponsrade butiker att bjuda in till events via forumet så har timmen i butiken ställt in. Någon som fortfarande vill ha en sittning under kvällen..??!?
Tråkigt, då avstår jag. Skall försöka komma ihåg butiken om jag har vägarna förbi.
 
Lite sur blir man nu när jag har klockstopp (vi får se hur länge det håller:) ) tills man har full lön igen (jäkla barn :p ).

Kommer dock gärna och hälsar (och tjuvkikar) om man får det?:)
 

Viktor.L

Cartier
2-Faktor
Bumpar lite här :). Förstod att denna rann ut i sanden på grund utav upplägget etc. etc.
Men ska vi försöka styra upp en vanlig GTG i Lund nu i vår? :)
 

Viktor.L

Cartier
2-Faktor
Ni som sagt att ni är intresserade nu, är ni intresserade om några veckor eller något tidigare? Mest så vi kan försöka hitta något datum :)
 

paradis

Audemars
Är det inte bättre om några veckor, så att fler kan planera in kvällen ? Skriv ett gärna datum ............:)
 
Topp