• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG och säsongsavslutning ss16 Marbella.

davvaer

Omega
Tjena!

Tänkte kolla intresset för en liten GTG/Träff i Marbella under nästa vecka.
Det är closing week för säsongen där nere så det kommer va sjukt bra drag. Avslutas med finalen på Ocean club den 24:e.

Jag kan erbjuda ev. några sängplatser samt hämtning på flygplatsen mm samt givetvis häng osv. hemma hos mig.

Har bra rabatter på Ideal (Rolex Ad:n där nere) om nån ska handla ny dinka.

Om intresse finns så kan jag också höra med en polare om vi kan dra ut med hans yacht en dag.
Sjukt nice att brumma omkring utanför Afrikas kust vid Tanger.


Vad säger ni?
 
Senast ändrad:

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Tjena!

Tänkte kolla intresset för en liten GTG/Träff i Marbella under nästa vecka.
Det är closing week för säsongen där nere så det kommer va sjukt bra drag. Avslutas med finalen på Ocean club den 24:e.

Jag kan erbjuda ev. några sängplatser samt hämtning på flygplatsen mm samt givetvis häng osv. hemma hos mig.

Har bra rabatter på Ideal (Rolex Ad:n där nere) om nån ska handla ny dinka.

Om intresse finns så kan jag också höra med en polare om vi kan dra ut med hans yacht en dag.
Sjukt nice att brumma omkring utanför Afrikas kust vid Tanger.


Vad säger ni?


:D

Skön inbjudan!

Jag är ca. 10 mil österut nästa helg med familjen. (bortåt Nerja till)
Vi firar svärmor som fyller 70 så det känns tveksamt att säga: "Jag drar till Marbella med nå´n dåre från "mitt" klockforum. Ses på söndag!" :p

Hoppas ni får en god fest!
 

davvaer

Omega
:D

Skön inbjudan!

Jag är ca. 10 mil österut nästa helg med familjen. (bortåt Nerja till)
Vi firar svärmor som fyller 70 så det känns tveksamt att säga: "Jag drar till Marbella med nå´n dåre från "mitt" klockforum. Ses på söndag!" :p

Hoppas ni får en god fest!

Haha tror du skulle fått full förståelse :angel::cigar:

I övrigt räknar jag kallt med att alla som gillat kommer?:rolleyes:
 
Senast ändrad:
Tjena!

Tänkte kolla intresset för en liten GTG/Träff i Marbella under nästa vecka.
Det är closing week för säsongen där nere så det kommer va sjukt bra drag. Avslutas med finalen på Ocean club den 24:e.

Jag kan erbjuda ev. några sängplatser samt hämtning på flygplatsen mm samt givetvis häng osv. hemma hos mig.

Har bra rabatter på Ideal (Rolex Ad:n där nere) om nån ska handla ny dinka.

Om intresse finns så kan jag också höra med en polare om vi kan dra ut med hans yacht en dag.
Sjukt nice att brumma omkring utanför Afrikas kust vid Tanger.


Vad säger ni?
Är i Malaga nästa vecka, men det är nog tveksamt om jag får permis. Hade varit kul med en dag ( vecka..?.) i Banus. Det finns ju ett par fina butiker där bl.a.
 

davvaer

Omega
IMG_5675.JPG


Inga sista minuten?
 
Topp