• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Södermalm! Onsdag 2 april.

Compiss

Patek
2-Faktor
Några anmält intresse:)

Vart vi ses och allt praktiskt tar vi via pm. Men sikta på 17-tiden, då kommer jag i vart fall vara på plats.

Har fått lite frågor som jag försöker besvara här:

Tid?
Från ca 17, man drar när man känner för det.

Mat?
Ja, om man vill, inget tvång

Klädsel
Like a hipster;) hehehe nädå, kom som du är!

Vilka?
Öppen GTG, den som vill!


Fan grabbs and girls, se det som en skön AW på en onsdag bara, lite skönt häng med nya balla människor:)
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Ping RobertD är väl från stan;)

Hehe. Bra pingat! :) Vad blir det för tider? Vore grymt att hinna svänga förbi på väg från jobbet. Men är redan borta två kvällar den här veckan, och på lördag sticker vi till fjällen med familjen. Så frun blir nog inte allt för glad om jag är borta fler kvällar och lämnar allt rådd och fix till henne... :)

Men om det går att ses typ redan vid 17 på söder, så kan jag nog smita lite tidigare från jobbet. Det vore najs.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Hehe. Bra pingat! :) Vad blir det för tider? Vore grymt att hinna svänga förbi på väg från jobbet. Men är redan borta två kvällar den här veckan, och på lördag sticker vi till fjällen med familjen. Så frun blir nog inte allt för glad om jag är borta fler kvällar och lämnar allt rådd och fix till henne... :)

Men om det går att ses typ redan vid 17 på söder, så kan jag nog smita lite tidigare från jobbet. Det vore najs.


Några anmält intresse:)
Vart vi ses och allt praktiskt tar vi via pm. Men sikta på 17-tiden, då kommer jag i vart fall vara på plats.
Har fått lite frågor som jag försöker besvara här:
Tid?
Från ca 17, man drar när man känner för det.
Mat?
Ja, om man vill, inget tvång
Klädsel
Like a hipster;) hehehe nädå, kom som du är!
Vilka?
Öppen GTG, den som vill!
Fan grabbs and girls, se det som en skön AW på en onsdag bara, lite skönt häng med nya balla människor:)

Checked up and good to go! :)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Drygt 20 personer som antingen meddelat intresse via pm eller i tråden.

Ni kommer få pm under dagen.

Någon som vill komma men ej fått PM senast vid 13 tiden så hojta till!
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Jag åker ju faktiskt upp en sväng i jobb imorgon och stannar till torsdag.
Det finns ju en möjlighet att jag kan avlägga en slags visit. ;)

Självklart kräver jag att bli bjuden på drinkar, p.g.a. av forumpatron. Goes without saying förvisso.
 
Topp