• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG South torsdag den 19 mars

Compiss

Patek
2-Faktor
För ungefär ett år sedan körde vi en GTG south hipsterstyle och i alla fall jag tyckte det var riktigt trevligt.

Tänkte kolla intresset för att köra på i samma spår och boka något på söder för träff och mat.

Var: Någotstans på Söder. Plats meddelas samma dag som träffen vis pm till de som bokat
När: Torsdag 19 mars från 17,30
Vem : Detta är en öppen inbjudan men sätter antalet till ca 20 pers som max.

Skrivet man "kanske", "skall kolla", "återkommer" osv så är det ej bokat. Vill gärna ha klara besked för att underlätta.

Hojta till i tråden när, om några dagar skapar jag en pm-grupp där vi tar allt.

Mvh
Compiss
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Well gossar, låter sjukt trevligt som vanligt. Frugan har nu dock dragit över tiden. Så snart kommer nykläckt bebis plus att 16-månaderslillan är helvild.. Kan således inte komma tyvärr. Där får man för att man inte kan hålla den i brallan
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hade gärna kommit, men är tyvärr upptagen då :( Bra initiativ och hoppas det blir trevligt som brukligt :)
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Kul att intresset verkar finnas!

Sullstrom kommer Västerås på besök till moderstaden:) plocka med Ernesto,

Whedda?

Jag har koll på den här inbjudan kompis :)

Jobbar dessvärre, slutar efter 22... Antar att ni gått hem då så jag får önska er en trevlig träff! Tråkigt att behöva missa. Ni får klämma på mina damklockor en annan gång ;)

Edit: jag ska se om jag kan lösa det, smsar dig om det funkar
 
Topp