• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Uppsala 7/5 (onsdag)

Compiss

Patek
2-Faktor
Är det någon från Sthlm som tänker ta sig till Uppsala......
Vet ännu inte om jag kan, eller hur man tar sig till Uppsala om det skulle funka....(å andra sidan kanske det är lite väl sen att komma på det nu;)

Någon som har koll om typ pendel eller nått sånt går till Uppsala? (Ursäkta min okunskap;))
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Är det någon från Sthlm som tänker ta sig till Uppsala......
Vet ännu inte om jag kan, eller hur man tar sig till Uppsala om det skulle funka....(å andra sidan kanske det är lite väl sen att komma på det nu;)

Någon som har koll om typ pendel eller nått sånt går till Uppsala? (Ursäkta min okunskap;))

maxmol, emilarne och eriksson850 åker väl också från Sthlm :)

Tågen går en gång i halvtimmen, bäst att åka med SJ (billigare och går snabbare).

Inga ursäkter, bara att pallra sig hit ;)
 

BOTL

Panerai
Jag åker till Sthlm vid lunch för att kolla på klockor och tar tåget till Uppsala från centralen som går 15:41 eller 15:45. kostar 81 kr. Skicka ett pm så får du mitt nummer så håller vi kontakten.
 

emilarne

Cartier
Är det någon från Sthlm som tänker ta sig till Uppsala......
Vet ännu inte om jag kan, eller hur man tar sig till Uppsala om det skulle funka....(å andra sidan kanske det är lite väl sen att komma på det nu;)

Någon som har koll om typ pendel eller nått sånt går till Uppsala? (Ursäkta min okunskap;))

Jag har en plats i min stökiga bil (fler om jag hinner tömma den lite... ) åker runt 1715 från Kungsholmen. PM:a om intresse finnes
 
Topp