• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

GTG Uppsala, onsdag 13/3. Inställd.

JonasV

Basic
2-Faktor
Eftersom flera visat intresse tycker jag att vi provar att köra en GTG i Uppsala.

Lokal är bokad onsdag 14/2 från 1830. 13/3 1830.
Passa på att kombinera lite god mat och dryck med intressanta klockdiskussioner.

Anmälan i tråden eller i meddelande till mig så återkommer jag med lokal.

Hoppas vi ses.
/Jonas

Senast ändrad:
Tiden var 1830.

Vill av säkerhetsskäl inte gå ut publikt angående lokal. Så skicka ett meddelande till mig så återkommer jag med lokal.
/Jonas

Enda dagen i februari då man inte lär kunna komma loss pga alla hjärtans dag-tjosan. Hoppas ni får en grymt rolig kväll och att det blir ett senare tillfälle också!

Har du funderat på ulva kvarn som alternativ.
Inte som lokal. Där föredrar jag något centralt av transport, mat och dryck-skäl. Men om det visar sig att det finns intresse för något återkommande har jag tänkt att försöka få någon från Tidlösa att komma förbi. Jag har ringt dit men bara fått tag på den yngre (finska?) killen hittills. Inte han som äger stället.

Inte som lokal. Där föredrar jag något centralt av transport, mat och dryck-skäl. Men om det visar sig att det finns intresse för något återkommande har jag tänkt att försöka få någon från Tidlösa att komma förbi. Jag har ringt dit men bara fått tag på den yngre (finska?) killen hittills. Inte han som äger stället.
Föreslog ulva med tanke på tidlösa ur och även att dom har fik där.. Centrala Uppsala kan bli bökit om man har bil och hund. Men jag förstår att det inte går att tillfredställa allas önskemål. :)

Föreslog ulva med tanke på tidlösa ur och även att dom har fik där.. Centrala Uppsala kan bli bökit om man har bil och hund. Men jag förstår att det inte går att tillfredställa allas önskemål. :)
Parkering i närheten av stället jag tänkt är inga problem. Vad de har för hundpolicy känner jag inte till. Har dock svårt att tro att de skulle ha några restriktioner.
Vad gäller fiket på Ulva. Har de öppet på kvällar?

Parkering i närheten av stället jag tänkt är inga problem. Vad de har för hundpolicy känner jag inte till. Har dock svårt att tro att de skulle ha några restriktioner.
Vad gäller fiket på Ulva. Har de öppet på kvällar?
Ulva fiket är nog inte öppet kvällstid

Då gör vi ett nytt försök.
Denna gång onsdag 13/3 från 1830.
Passa på att kombinera lite god mat och dryck med intressanta klockdiskussioner.

Anmälan i tråden eller i meddelande till mig så återkommer jag med lokal.

Tillbaka
Topp