• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Uppsala tis 7/5

P-A

Sir Spamalot
Jag är i Uppsala på kurs 6 - 8 maj och tänkte kolla om någon hade lust att dra en öl och snacka klockor någon av dagarna.

jag tänkte mig den 7:e maj men den 6:e går också bra.
Det viktigaste är att folk kommer :)

Vart har jag dock ingen aning om. Gärna något ställe där det finns öl och trevligt käk, som en pub (bishops arms) eller så...
 

Mr Chance

Kalmar
Var inte helt uppdaterad på kalendern, frun åker till Rhodos med dottern så jag är fast hemma med sönerna den veckan. Synd, hade varit kul!
 

F-L-P

Panerai
Låter trevligt! Är absolut på. Gillar man öl är ju oconnors mitt i stan ett bra ställe men finns en drös som kan funka.
 
  • Like
Reactions: P-A

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Måste ju vara snack vänligt
o connors är bra om inte dom har band då hör man inget alls.

Stationen är ganska nice också !
Tycker det är lite mer städat.
 

F-L-P

Panerai
Sant med banden. Var som funkar.

Lite kul att det ska behövas någon utifrån som kommer och styr upp en gtg, bra initiativ p-a!
 

P-A

Sir Spamalot
huvudsaken att vi får det trevligt.
dra med någon mer om ni har lust, måste finnas fler än 3 klocknördar i Uppsala!
 

P-A

Sir Spamalot
Trevligt! Ju fler som kommer ju bättre blir de!

Någon mer från Stockholm borde kunna haka på tycker jag :)
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Det hade jag nästan glömt att du skjutsade hem mig. Tack som fan.
Har aldrig varit i Uppsala, ska forska lite i det så återkommer jag.
 

meuller

Omega
Är från Lund ursprungligen men studerar i Uppsala, är intresserad. Kan inte bidra med så mycket i klockväg men väl lite gott snack förhoppningsvis!:)
 

emilarne

Cartier
bara det finns öl och gärna något att käka så blir jag glad! :)
Och att det kommer folk givetvis!

Vi kan ju Osa i tråden... Jag kommer iaf. CaptainOats kan gott cykla ner också.. ;) Och du P-A är väl spikad?! Och med lundarn där uppe i tråden blir vi fyra och det räcker väl? Vi kan ju alltid ta med mer än en klocka var ;)
 
  • Like
Reactions: P-A
Topp