• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gubbe med fake DJ??

Molgan

Basic
2-Faktor
Tänkte bara dela med mig av en lite rolig och märklig händelse som inträffade tidigare idag.

Jag och hustrun åkte in till stan för att stor-shoppa då hennes semester startade idag.
Vi var nu inne på mat-delen och befann oss på den största och bästa matbutiken i den här lite mindre staden, ICA Kvantum.
Med det intresse för klockor så kikar man alltid runt och upptäcker till min förvåning en man i 50-60-års ålder bär en DJ TT, precis som jag gjorde tidigare idag, då jag bor i Norrland är det sällan man ser en klocka som kostar mer än 1000,- på någons handled så man hajar till.

Vi står i kön för att betala, den är lång, försöker desperat men diskret kika vad det är för ref, dom är paret framför oss, jag tycker spännet ser lite märkligt ut, det är hög-glans-polerat, men svårt att säga på nån meters avstånd..

När vi sedan står och packar varorna, sida vid sida så är helt plötsligt hans klocka försvunnen, den är alltså inte kvar på hans handled??

Jag skrattade för mig själv när vi gick ut, förmodligen hade han spottat min klocka och vad jag tror drog av sin fake och stoppade i fickan, lustigt med folk :)

Såg du ut typ så här? :)
tenor.gif

Tillbaka
Topp