• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gucci 25h. Träff eller miss

mcbenke

Basic
Gucci vill trots sin position som tidigare mer "modeklockmärke" ta steget in i finrummet och tillverka klockor med hög horologisk ambition (se Fratellolänk sist). Jag fastnade själv av en slump för en bild av Idris Elba i reklam för Gucci där han bar den stålgrå 25h automaten (ej tourbillon) och reagerade spontat positivt. Googlade och hittade deras stålgrå 38mm quartz på länk med samma design. Extremt tunn och verkar vara en fin länk. Unisex enl Gucci. Finns i en massa färger jag inte gillar men den stålgrå gillar jag skarpt. Vad är era tankar kring modemärken som kliver upp i ambition? Och vad tycker ni om klockan?

Det finns några som gillar Gussi.

Haha. Ja. Dock har märket rejält utökade ambitioner och seriositet sedan dess. Vissa vill verkligen in på det högre segmentet gällande lyx (och därmed följer väl ambition) de senaste åren. Tänker Louis Vuitton, Bvlgari etc

Tillbaka
Topp