• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Gucci "bootleg" t-shirt

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Funderar eventuellt på att sälja min washed logo bootleg t-shirt i size S. (Stora i storlekarna)
Senaste sedda listpris är £350/$450.
De är inte direkt jättelätta att få tag i och efterfrågan speglas av på andrahandsvärdet.
Kvitto från nyköp finns.
Den är i condition 8/10 (general wear)
Har blivit använd färre gånger än vad man kan räkna på två händer.
Tvättad 4 gånger och då enligt instruktioner (handtvätt/30 grader) och hängtorkad efter varje tvätt.
Extremt tunna i materialet.
- slitningarna är en del av designen och är som den kom vid nyköp. Ang småhålen (näst sista bilden)vet jag ej.
Pris: 2900kr
IMG_4781.JPG
IMG_4782.JPG
IMG_4783.JPG
IMG_4784.JPG
IMG_4785.JPG
IMG_4786.JPG
IMG_4787.JPG

IMG_5086.JPG

IMG_5065.PNG

IMG_5067.PNG
 
Senast ändrad:

MJ24

Patek
2-Faktor
Funderar eventuellt på att sälja min washed logo bootleg t-shirt i size S. (Stora i storlekarna)
Senaste sedda listpris är €350.
De är inte direkt jättelätta att få tag i och efterfrågan speglas av på andrahandsvärdet.
Kvitto från nyköp finns.
Den är i condition 8/10 (general wear)
Har blivit använd färre gånger än vad man kan räkna på två händer.
Tvättad 4 gånger och då enligt instruktioner (handtvätt/30 grader) och hängtorkad efter varje tvätt.
Extremt tunna i materialet.
- slitningarna är en del av designen och är som den kom vid nyköp. Ang småhålen (sista bilden)vet jag ej.
Pris: 2990kr
IMG_4781.JPG
IMG_4782.JPG
IMG_4783.JPG
IMG_4784.JPG
IMG_4785.JPG
IMG_4786.JPG
IMG_4787.JPG

Till Lifestyel Köp&Sälj...
 
Topp