• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

GUL Chronograph Titanium.

henno3

Basic
Hittade denna när jag städade gamla lådor. Helt glömt bort att jag ägt/köpt den en gång i tiden. Länken i titan är borta då jag vid den tiden (skulle tro, kring 95 kanske?!) inte alls var förtjust i länk.......fasen, den är borta för alltid! Körde något nato-band från Gul.

Någon som vet något om denna? Hittar inte något på nätet om den. Jag tycker ändå den är lite fräck, så det blir att fixa ett passande band, byta batteri och börja använda den.

Hur ”water resistant, 10 ATM” vågar man lita på att den är?

Bilagor

• A9E6DC99-AE43-4100-81BE-67673C354D7E.jpeg
    A9E6DC99-AE43-4100-81BE-67673C354D7E.jpeg
    890.3 KB · Visningar: 24
  • B8FF88BE-BC1A-402D-94B6-657409AD222E.jpeg
    B8FF88BE-BC1A-402D-94B6-657409AD222E.jpeg
    866.4 KB · Visningar: 28
59BDB350-277F-430F-9B91-6CBE03C56B24.jpeg
Dåså, då var den tillbaka efter batteribyte och tryckning!

Då länken är borta är frågan vad för band man skall ha till den? Det kommer inte på fråga att sätta tillbaka det fula kardborrebandet!
Har ni tips på något passande band? Någon som har någon liknande med nytt band? Gummi, läder, nato eller kan man ha någon länk måntro.
Tips mottages tacksamt!

Jag har faktiskt en liggandes hemma som jag nästan glömt bort så tack för ditt inlägg. Liten spricka i glaset och slut på batteri men kanske dags att börja använda igen.

Jag hade försökt hitta något svart natoband, tror det kan göra sig bra! Försökt leta upp info om klockan men hittar ingenstans, kul att se att fler också har en :)
410C15CC-9C4E-408C-95B5-6A2CA246767E.jpeg

Hittade denna när jag städade gamla lådor. Helt glömt bort att jag ägt/köpt den en gång i tiden. Länken i titan är borta då jag vid den tiden (skulle tro, kring 95 kanske?!) inte alls var förtjust i länk.......fasen, den är borta för alltid! Körde något nato-band från Gul.

Någon som vet något om denna? Hittar inte något på nätet om den. Jag tycker ändå den är lite fräck, så det blir att fixa ett passande band, byta batteri och börja använda den.

Hur ”water resistant, 10 ATM” vågar man lita på att den är?
Har denna klocka någon sekundvisare? De tre urtavlorna verkar vara för kronografen (decimalsekundräknare, minuträknare, och timräknare) medan den smala visaren bör vara själva kronografen.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp