• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Guld gmt/sub i vardagen?

donnie

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
KÖR! Helguld är helrätt ;)


Var i din sits för ett litet tag sedan och velade men valde att gå på subben.

Lycka till nu, det är en riktig pjäs oavsett vilket val du gör! :)

image.jpeg
Det blir inte mer sommar än sådär:)
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Kör min 116655 väldigt mycket. Blir mer diskret när den har oyster flex och inte länk i helguld. Sen tycker jag att det svarta tonar ner ytterligare vilket jag uppskattar.

På väg till jobbet
image.jpeg


Semester
image.jpeg


Arbetar i trädgården
image.jpeg

Tar en öl på krogen
image.jpeg
Amen på den.
Jag håller med om det du säger fullt ut, samma anledningar jag hade när jag köpte min.
1458876660010.jpg
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
När allt är 100 % klart.

Edit: klockornas klocka är subjektivt och innebär inte nödvändigtvis en PP med komplikationer. Skulle lika gärna kunna vara en 116610 så ha inte för stora förhoppningar.
Jag sportar 114060 minst en dag i veckan så håller helt med om att många av de mest vackra klockorna är varken de dyaraste eller mest komplicerade. Nu är jag dock rätt säker på att har något liiiiiite roligare på ingång :cigar:. Fortsätter vänta på avslöjandet :nailbiting:
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Hade jag haft pengarna så hade det nog suttit helguldare på handleden,dock så hade det funnits komplement till den också i stål!
 
Topp