• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Guld/klockbutik rånad i Kista 13/5 (FILM)

Wiliamo

Panerai
Herregud... Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Ett som är säkert är i alla fall att de knappast är polare med Danny Ocean. Ganska underhållande med alla misslyckanden, när pistolen inte funkar, mopeden inte startar och de inte lyckas komma in genom dörren i början. Haha, de kan inte ha kommit långt efter det där:D
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Oaktat att det ser ut som pajaser var i farten så är det skrämmande. Att beväpnad köra rätt in för ett rån på ett öppet köpcenter tyder på fullständig likgiltighet inför konsekvenserna. Riktigt sjukt.
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Det kan väl omöjligen ha varit ett riktigt vapen? När han fjuttskjuter där inne får jag känslan av att det är en soft air gun, men jag har iofs ljudet av eftersom jag sitter på kontoret.
 

JohnDoe

Rolex
Det kan väl omöjligen ha varit ett riktigt vapen? När han fjuttskjuter där inne får jag känslan av att det är en soft air gun, men jag har iofs ljudet av eftersom jag sitter på kontoret.
Tror inte personalen funderar på det, lika skrämmande med fejkpuffra som riktig i de lägena. Är stark anhängare av snabb medeltida bestraffning i dessa fall, inga händer, svårt att råna.
 

meo_swe

Audemars
Några snabba reflektioner:
*skrämmande att de är så likgiltiga.
*vad är det för jävla idiot som viftar med revolver? Som dessutom inte fungerar.
*vad är det för jävla bidrag de snott?
*varför är detta helt jävla oplanerat?
*sen är det ju sjukt jävla hänsynslöst och galet att de vågar göra en sån här grejer på dan, med folk omkring...
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Komik!

Men förvånad över att Glocken antagligen va äkta, ovanligt! Komiskt att en så pålitlig puffra inte fungerade haha
 

Wydestream

Panerai
2-Faktor
Fredagen den 13:e gjorde sitt....
Alltid trevligt när det fastnar på film, men hoppas verkligen att vederbörande ringde polisen innan eller bad nån annan att göra det. Att bara filma händelser och olyckor är ett märkligt fenomen idag. Tyvärr.
 
Topp