Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sant men alltid intressant med andras åsikter. Vad tycker du?Tycker du att det ser bra ut sa kan det val kvitta vad nagon annan tycker. Eller....??
Brutalt ärlig åsikt: pansarlänkar är alldeles för grova för att se bra ut och känns väldigt "livets hårda skola". Däremot kan det ju vara trevligt med ett lite nättare smycke och jag föredrar lite alternativa armband framför länkar.Sant men alltid intressant med andras åsikter. Vad tycker du?
Tack för svar! dock är pansarlänken väldigt tunn i bredd 4.1mm.Brutalt ärlig åsikt: pansarlänkar är alldeles för grova för att se bra ut och känns väldigt "livets hårda skola". Däremot kan det ju vara trevligt med ett lite nättare smycke och jag föredrar lite alternativa armband framför länkar.
Ganska saftig prislapp men väldigt vacker:
![]()
Ett betydligt billigare men ändå väldigt snyggt alternativ:
![]()
Du får naturligtvis bära vad du vill och huvudsaken är att du själv trivs med det.Tack för svar!
Tack för svar!Du får naturligtvis bära vad du vill och huvudsaken är att du själv trivs med det.Men du bad om en åsikt och fick ett ärligt svar. Jag och förmodligen många andra har lite svårt för pansarlänkar för att de är väldigt grova, klumpiga och signalerar någon slags machostil men om man nu tvunget vill ha en sådan så bör man kanske nöja sig med en då det lätt blir för mycket om man ska bära båda pansarlänk och andra smycken samtidigt.