• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gummi 16mm

Timmen

Basic
Hej. Letar efter någon svensk eller europeisk shop. Behöver leverans inom två veckor då det bär av på semester. Som ni säkert försår så är det till frugans klocka jag letar. Hottar inget vettigt i 16mm.
Tacksam för alla tips.

Jag har inget specifikt förslag men jag fick ett gäng träffar på Amazon.co.uk, det är lite svårt att ge förslag utan att veta vilken typ av band du är ute efter/vilken typ av klocka det gäller och det finns så klart även andra typer av vattentåliga band. Även bland gummiband finns det både enklare och mer dressade varianter beroende på hur kräsen frugan är. ;)

Så länge du köper direkt från Amazon har du det definitivt i handen inom en vecka och är det ännu mer akut brukar man kunna lägga till lite för expressfrakt från DHL med någon eller några dagars leveranstid (även från den amerikanska siten Amazon.com).

Nu vet vi som sagt inte vilken typ av klocka det gäller men är inte nato ett alternativ? Bör gå att hitta 16mm lite varstans bl.a. svenska cheapestnatostraps.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp