• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gummi eller stål

Hej behöver hjälp kan inte bestämma mig gummi eller stållänk Per Åke
Bild 1.jpg
Bild 3.jpg
 

_jonte

Patek
Gummit helt klart! Nog snygg på länk, men i så fall en mer nerskalad modell utan de polerade detaljerna.
Tror också mesh kan bli snyggt. Då av typen shark mesh.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Cool klocka! Släng upp lite fler bilder och info om den, tack! Ser ut att passa på det mesta. Ett Tropicgummi ger nästan alltid rätt känsla. Välkommen!
 
Håller med er gillar inte länken heller skulle vilja ha en annan nu när vi pratar om mesh så får det nog bli en sådan.det jag vet om klockan är att det är en Mirexal quartz 300m/1000feet med skruvad krona fanns även med automatik tror den är från mitten slutet av sjuttio talet någon annan som har info är välkommen att berätta /Per Åke
Bild.jpg
 

KMS

Rolex
Gillar gummit! Mirexal har ett par coola dykare i garderoben. Får lite Monnin vibbar på den boetten.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Hej och välkommen! Kolla på Strapcode.com efter ett gummi med fjärilslås, kolsvart med däckmönster. Ascoolt till den snygga klockan :)
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Riktigt skön klocka..Grym boett!
Jag brukar säga länk som default men denna gång måste jag rösta på gummit:)
 
Topp