Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter inte som en bra ide, gummi åldras. Visst kan man förlänga livet genom att förvara det svalt och mörkt men satsa på ett ”färskt” dagen ”D” i stället.Jag har ett relativt nyinköpt gummiband på min LV.
Borde man köpa ett extra gummiband nu och 'låta det ligga i en låda' typ tills det som sitter på nu måste bytas ?
Tack för infoLåter inte som en bra ide, gummi åldras. Visst kan man förlänga livet genom att förvara det svalt och mörkt men satsa på ett ”färskt” dagen ”D” i stället.
...
För många år sedan fick jag ett tips från singular om att smörja in gummibandet med ngt (som jag just nu har glömt men kan kolla in flaskan ikväll när jag kommer hem).
Glycerin/glycerol.