• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gummo

Gummo

Joker
2-Faktor
Här får de jag handlat med gärna skriva ett par rader om hur jag skött mina affärer.
 

911flyer

Omega
Urläckert Gummo!!

Jag köpte ett Lädernatoband från Gummo. Bandet fanns hos mig dagen efter betalningen, hur snabbt som helst.

Gummos beskrivning av bandet stämde väl överens med vad som kom i lådan, helt klart. Inga besvikelser alls - bara väldigt nöjd.

Synd att du inte har fler. LOVE IT!

Tack för smidig affär!

10/10!


Sent from my sub using helium
 

Adam-g

Breitling
Köpte en vintagedressare av Gummo och fick med ett band han snidat själv. Skick enligt beskrivning på klockan och bandet är välgjort. Snabb leverans och snabba svar, lämnar inget att anmärka på. Skulle handla av honom igen.
 

gurta_g

Cartier
Köpte en vintage dykare av Gummo, betalningen skötes via swish och klockan låg hemma hos mig redan dagen efter! Beskrivningen av uret stämde väl överens med min förväntningar. Mycket nöjd över köpet, tack för smidig affär! /Gustav
 

rogart-63

Patek
Handlade ett par gummiband av Gummo .Han låg i startblocken och la dom snabbt på lådan . Betalning skötes via Swish .
 

Simpatico

Rolex
Köpte loss ett tropicband av denna herre. Väldigt snabb leverans, korrekt beskrivning av varan och inga problem.
Snabb, smidig och 100% goodguy.
 

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt ett shark-mesh till Gummo. Swishande snabb betalning och snabb upphämtning av meshet. Perfekt transaktion! Good Guy!
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Köpt en klocka från Gummo i 1k-klassen. Trevlig kommunikation, expressleverans och smidig.

Ena bandstiftet var fel, upptäcktes i efterhand, men skickas i efterhand. Detta gör Gummo till en goodguy!
 

Don limpio

Omega
2-Faktor
Köpte en Citizen mod av Gummo och ger mina absolut bästa referenser till honom. Fantastisk service utöver det förväntade. Verkligen Top Notch . Ger Gummo fem brödrostar av fem möjliga och dubbla tummar på det !!!
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Sålde en vintage dykare till herrn, betalning inom några minuter. Skulle absolut göra affärer igen. Dock svettades jag ett tag då posten tog mer än god tid på sig med leveransen. Tack för en smidig affär!

/Daniel
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Har precis sålt en klocka till Gummo.
Supertrevlig kille, enkel och rak kommunikation .. bara bra helt enkelt!
Helt klart en god man, gör gärna affärer igen.
 

Maro

Audemars
Varken köpt eller sålt till Gummo men jag vill ändå lägga in ett gott ord för karln!

Helt utan säkring eller liknade köpte Gummo lite klockor åt mig i Sthlm för att skicka ner till mig snabbare än jag kunnat hoppas!

Hoppas på att göra fler affärer med dig framöver!

/Marcus
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Vann en tävling av Gummo, hem i brevlådan kom ett kalassnyggt hemsnickrat läderband!
Har även haft en del trevlig konversation med honom.
Good guy i min bok!
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Köpte tropisk gummiartikel av denne herre. Snabb hemleverans av korrekt vara! Trevlig i kommunikationen!
En s.k. "goodguy"!
 

inox

Cartier
Köpte klocka i 5-10000kr klassen. Snabb och trevlig kontakt, bra beskrivning, snabb leverans och i paketet kom ett extra band som bonus.

Helt reko!
 

maxmol

Panerai
Köpte/bytte en Rolex sub med Gummo. Bra, trevlig och ärlig kommunikation.

En smidig och trevlig affär helt enkelt. Rekommenderar starkt andra, och skulle absolut själv, göra fler affärer med Gummo.
 

Maro

Audemars
Sålt till Gunvor och kan lägga till från mitt förra inlägg att han är fortfarande super att ha och göra med och slänger pengar på dig snabbt utan frågor.
 

Grafton

Dr Messerschmitt
2-Faktor
Ännu än affär har avslutats utan knussel med Gummo; sålde en Seiko Kattmatsburk. Snabb betalning, glada tillrop! Rekommenderas ånyo!
 

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt en vintage dykare till Gummo. Allt var naturligtvis bra och trevligt på alla vis! Du behöver inte tveka om att göra affärer med Gummo. Good guy all day long :)
 

Cougan

Rolex
2-Faktor
Köpte en vintage dykare av Gummo, transaktion via swish och klockan dök upp efter två dagar. Mycket trevlig konversation och allt var som utlovat. Alla rätt!
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Köpte en 70-talskronograf av denne herre. Mycket trevlig kommunikation, snabb frakt, välpaketerat mm. Allt i ordning!.
 
Topp