• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GusH

malmeqvisto

Omega
2-Faktor
Köpte en klocka som låg på lådan inom tio minuter! Mycket trevlig kontakt och smidig affär, jag är supernöjd och kan starkt rekommendera Gustav.
 

jockegw

Breitling
Köpte en klocka av Gustav, härlig kille, bra kommunikation, snabb på att skicka och tydlig! Välpacketerad och välbehållen klocka hämtades ut och motsvarade alla bilder, beskrivningar och förväntningar.

Rekommenderar till 100% :)
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Jag har sålt en Speedy på distans till Gustav. Jag fick intrycket av en solid GG med rak och trevlig kommunikation utan krusiduller. Snabb betalning och bra feedback. Tummen upp och jag gör gärna affär igen eller träffas irl för ett gött klocksnack.
1B39D21E-5A7A-4EBC-8646-9F433DD2E69D.jpeg
 

Simon G

Breitling
Handlat en vansinnigt trevlig Seiko Alpinist av Gustav. Mycket angenäm upplevelse att göra affärer med denne man och stort plus i kanten för rekordsnabb leverans. Definitivt Goodguy!
 

DML20

Omega
Köpt dykare av Gustav. Fint paketerad, snabb leverans och skicket bättre än beskrivet. Riktigt trevlig säljare som jag kan rekommendera varmt!
 

Flipparn

Cartier
2-Faktor
Sålde en Nomos Orion på distans. Mycket trevlig kommunikation och blixtsnabb betalning! Rekommenderas starkt.
 
Topp