- Pris
- Olika
- Returpolicy
- Nej såvida inget är helt galet.
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer av lite klockor ev byte mot något mikromärke. Spårbar frakt ingår i alla priser. Går bra hämta upp i Motala med om så önskas.
Prisbump: 600kr styck för de två kvar.
GWG-1000 (SÅLD)
En äkta G-shockklassiker, behöver nog ingen närmre presentation.
Skick: använd vilket iof syns på bezeln (och spännet). Inget extremt tycker jag. Och tacksamt nog kostar en ny bezel ca 120kr.
Tillbehör: Ingen box etc. Men väl tre band. Grönt original och två am (svart och rött). Alla band är i fint skick och passar fint på.
Pris: 1800kr
Gravitymaster GA-1100
En lite äldre gravitymaster men också betydligt mindre än de nuvarande bjässarna.
Skick: i bra skick om än med lite märken men inget extremt. Batteriet är nyligen bytt av mig (badat och duschat med den efteråt).
Tillbehör: endast klocka.
Pris: 800kr
GD-b500
En lite mindre G-shockmodell. Importerad från asiatiska marknaden (i denna färg).
Skick: i fint skick, i princip som ny.
Tillbehör: Fullset
Referenser finns i mängder.
//jocke
Prisbump: 600kr styck för de två kvar.
GWG-1000 (SÅLD)
En äkta G-shockklassiker, behöver nog ingen närmre presentation.
Skick: använd vilket iof syns på bezeln (och spännet). Inget extremt tycker jag. Och tacksamt nog kostar en ny bezel ca 120kr.
Tillbehör: Ingen box etc. Men väl tre band. Grönt original och två am (svart och rött). Alla band är i fint skick och passar fint på.
Pris: 1800kr
Gravitymaster GA-1100
En lite äldre gravitymaster men också betydligt mindre än de nuvarande bjässarna.
Skick: i bra skick om än med lite märken men inget extremt. Batteriet är nyligen bytt av mig (badat och duschat med den efteråt).
Tillbehör: endast klocka.
GD-b500
En lite mindre G-shockmodell. Importerad från asiatiska marknaden (i denna färg).
Skick: i fint skick, i princip som ny.
Tillbehör: Fullset
Referenser finns i mängder.
//jocke
Senast ändrad: