• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Häftig reklam på måndag...

Jag börjar bli otäckt nära 1000-inlägg oxå=) man måste väl ha en tävling vid 1000-inlägg va? måste ju bli något med rolex i poten eftersom jag är torsk på rolex=)

Fasiken ingen DD! Jag vill ha en och äger ingen. Men någon rolex pryl och en 100 till BC kan väl vara bra?

Nytt klockmagasin från klockmaster finns ute. Går att läsa om Jälmers Ur. Finns antingen på deras sida eller i butik.... Kolla på bt.se på måndag!

Det var en häftig reklam :)
keff_zpsb78d52b1.jpg

Vet inte om det är svårt att få ihop en sådan reklam men vet att han skruva isär hela klockan=) som ni kan se på de första bilderna=)

Reklamen i sig är nog snabbare gjord än isärskruvningen och fotograferinen av klockan. En enkel tvåpunktsförflyttning som instansieras samtidigt. Skulle lika kunna vara gjord i powerpoint :)

Kul idé, tråkigt genomfört. Som hedbrg skrev så skulle det lika väl kunna vara Powerpoint. Undrar vilken reklambyrå som stod bakom den och undra hur mycket de fakturerade...

Tillbaka
Topp