Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ingen klockanågon som ser vad det är för klocka!? ha ha...
Ah så farlig är det väl inte!? eller så beror det på... jag tar en godispåse och en öl på måndag=)Fina bilder men prata inte om måndag på en fredag![]()
klart det är en klocka! annars hade det inte varit OT tråd=)Det är ingen klocka![]()
Inte jag men Urmakaren i Borås har nog pysslat lite=) jag har ju sett reklamen och den är ur häftig!Omega Planet Ocean? Trodde först att du köpt dig ett pussel?![]()
Rätt! men då kommer nästa fråga, vad kommer hända med detta ur? Isär plockad och...PO 2500
En hög skrot och byggs det ihop så får du en ihopbyggd hög skrotklart det är en klocka! annars hade det inte varit OT tråd=)
Det gillas!!!!!Jag börjar bli otäckt nära 1000-inlägg oxå=) man måste väl ha en tävling vid 1000-inlägg va? måste ju bli något med rolex i poten eftersom jag är torsk på rolex=)
?Det saknas en del!
096FE0028 är ledtråden
Rotor?Vad sitter mellan urverket och boettlocket?
Nä då blir det tokigt=)Hoppas de inte monterar rotorn på det viset när de servar verken.