• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Händelserik vecka i klockträsket

olivetti

Cartier
Jag hatar att sälja klockor men ibland får något gå för att något nytt ska komma in så denna vecka var det dags för denna att lämna men blir där lite byte så lättar alltid livet upp lite

så ut med denna
b49d62eb.jpg

och in med dessa
bild-52.jpg

bild-48.jpg

bild-50.jpg


bra lume
bild-54.jpg

sen i morse bar det iväg till urmakaren för att hämta ett objekt som varit på service ett antal månader
bild-49.jpg

och eftersom det varit klockmässa i helgen så fick kejsaren lite nya klädet dvs ny tavla idag också

före
609ec4c7.jpg


efter
bild-51.jpg

sjukt nöjd

trevlig helg på er alla

olivetti
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Grymt snygg tavla på sista bilden!

Och sen tycker jag nog att du gjorde en bra deal med Monacon om den gamla Breitlingen som du fick i delinbyte fungerade ok!
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Bullheaden är cool och i fint skick, den andra Bratten som hittade hem går inte av för hackor heller...)
 

olivetti

Cartier
Tackar det är ju lite udda fåglar bägge två men 24 timmars tavla är rätt kul men tar ett tag att vänja sig vid
 
olivetti skrev:
Jag hatar att sälja klockor men ibland får något gå för att något nytt ska komma in så denna vecka var det dags för denna att lämna men blir där lite byte så lättar alltid livet upp lite

så ut med denna
b49d62eb.jpg

och in med dessa
bild-52.jpg

bild-48.jpg

bild-50.jpg


bra lume
bild-54.jpg

sen i morse bar det iväg till urmakaren för att hämta ett objekt som varit på service ett antal månader
bild-49.jpg

och eftersom det varit klockmässa i helgen så fick kejsaren lite nya klädet dvs ny tavla idag också

före
609ec4c7.jpg


efter
bild-51.jpg

sjukt nöjd

trevlig helg på er alla

olivetti


Är du här?

Lämnat TTT?
 
Topp