• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Härligt med ny(beg.) klocka!

Carlton

Cartier
Har ju som bekant varit en OWG med min 16710 som jag är riktigt nöjd med. Nu när det är dags för service för den började jag leta desperat efter något annat att köpa. Mitt mål för framtiden är att ha en klocka ur följande 4 kategorier, sport/dykare, 'dress', kronograf, beater. Tanken är att som sagt enbart ha 4 klockor åt gången och så småningom uppgradera dessa kategorier snarare än att skaffa fler klockor, men vi får väl se hur det går :p

Nog om det.. Det som införskaffades den här gången var en 16030 R-serie så förmodligen en av de sista innan modellen gick ur produktion. Riktigt härligt med fullset också. Hoppas bilderna smakar.

gu6aryzu.jpg


qaveju8e.jpg


emutu6ys.jpg


Tack för titten
 

Fsjberg

Cartier
Den ser riktigt fin ut, grattis ! Försöker för övrigt också att enbart ha fyra klockor åtgången - fungerar hittills iaf ;)
 

Axwell

Omega
Grattis! riktigt fin och alltid lika kul med fullset!:D

Så nu återstår bara daytonan och nån gammal sliten sub för att att fylla alla kategorier? ;)
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Den ser fin ut. Det bästa med den är tavlan. Mer understatement än så blir det knappast på en DJ. Jag gillar det. Har en nästan identisk tavla på min 16200, men indexen är aningens annorlunda. Elegant och användbart, tycker jag.

Grattis!

Mvh A
 
Topp