• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hör och häpna - Hjälp av första inköpet

Guden

Cartier
Jag var i samma sits för ett år sedan. Mitt köp blev då en Longines Conquest samt en Tissot Visodate. Jag var mycket nöjd, i ungefär ett halvår sen kändes det lite platt och tråkigt..

Så jag köpte en datejust och sen en Breitling colt och är nu mycket mer belåten men suget efter en Speedmaster för att komplettera lite är stort!

IMG_20151212_202847.jpg
Jag har varit nära på att klippa en Longines ett par gånger, men är glad att jag inte har gjort det. Inget fel på märket/klockorna i sig men de modeller jag har kollat på känns som halvdanta försök till att stilla mitt riktiga begär. Just den känslan du beskrev skulle jag nog också ha upplevt :)

Riktigt fina klockor! De kompletterar varandra bra, men som sagt - en Speedy saknas ;)
 

Zingo

Rolex
Har Rob E kvar sin julkampanj på Omega för KS (gäller säkert flera också såklart) så har du en riktigt grym rabatt?!
Lägger annars min röst på Explorer 1 alt DJ. Aqua Tera, nja..
 
Topp