• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Höstens kvalitetsauktioner 2025

PP-Tändaren sprang upp till 390 före avgifter. Nu har jag noll koll varför den är åtråvärd, men det var iaf ett jäkla pris för en tändare och väsentligt högre än utrop.

Någon på forumet som knep något kul?

Jag tycker att det märktes att kronan är starkare nu. Många klockor gick lägre än vad de brukade göra. Så klart en allmänt trögare marknad, men kronan gör nog sitt också .

PP-Tändaren sprang upp till 390 före avgifter. Nu har jag noll koll varför den är åtråvärd, men det var iaf ett jäkla pris för en tändare och väsentligt högre än utrop.

Någon på forumet som knep något kul?
Uj!

Jag budade hem en Datejust 16013 från Stockholms Auktionsverks Select Watches I tisdags. Det är inte en tändare för närmare en halv miljon, men jag är helnöjd! :)

Jag köpte min första svenska klocka igår på aktionen som Bukowski hade. Visst är den fin?
Halda 1910.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp