• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hade G Vasa en klocka?

wadbro

Silver
2-Faktor
Vet fortfarande inte riktigt hur den hamnat i samlingen men ikväll såg jag sen o tänkte att den är ju rätt häftig. Hade en period då jag försökte gå ner från 42-44mm till mindre men det gick sådär, så mkt har bara blivit liggande. Denna heter enl tavlan G Vasa. Tavlan upplyser oxå om att den Waterproof o att en är Shock Protected. Jo, det går att läsa under alla repor på plasten. Tavlan är för övrigt i mkt fint skick. Verket å andra sidan är nästan mer uppsendeväckande, det må va torrt o skitigt o spiralen såg ut som kom-å-hjälp-mig-å-dö, men efter att ha kommit halvvägs med att rikta spiralen, så tickar minsann den lille rackaren!
Men fråga - är det någon som känner till märket G Vasa?? Verket är helt utan logga, där står bara Swiss Made på en bryggan, that's is...

IMG_1756.JPG

Här är 29mm skönhet!
IMG_1758.JPG

Tillbaka
Topp