zeke_varg
Basic
- Pris
- 750 inkl frakt
- Returpolicy
- Om inte enligt beskrivning
Sprillans oanvänd Haglöfs Parka för damer i storlek XS. Jackan har en huva, dragkedja framtill och flera fickor. vatten- och vindtät jack/parka med skön och mjuk isolering från Haglöfs. Färg svart. Storlek xs. En klassisk parka gjord med ventilerande tvålagers PROOF med tejpade sömmar för att stå emot regn, snö och vinter. Den är isolerad med både QuadFusion och Polartec-fleece för värme.
Ärmsluten justeras med kardborrband och snölåsen håller vädret på utsidan. Innerficka och flera fickor undvändigt. Justerbar huva. Knäppning bak längst ner i mitten.
Nypris ca 3000kr. Köpt förra våren på rea, 1600kr, och funkade inte denna vinter då de växt för mycket. Testade med blocket och tradera men fick bara skambud så säljer hellre här till ett nästan-skambud-pris. Jag har gjort många bra köp av er här och bättre ge tillbaka tänker jag. Är ju trots allt fel säsong så man får ju anpassa sig lite också. Frågor? Bara hojta till.
Din för 750 inkl frakt.
Ärmsluten justeras med kardborrband och snölåsen håller vädret på utsidan. Innerficka och flera fickor undvändigt. Justerbar huva. Knäppning bak längst ner i mitten.
Nypris ca 3000kr. Köpt förra våren på rea, 1600kr, och funkade inte denna vinter då de växt för mycket. Testade med blocket och tradera men fick bara skambud så säljer hellre här till ett nästan-skambud-pris. Jag har gjort många bra köp av er här och bättre ge tillbaka tänker jag. Är ju trots allt fel säsong så man får ju anpassa sig lite också. Frågor? Bara hojta till.
Din för 750 inkl frakt.

Bilagor
Senast ändrad: