Dubbes
Silver
I dag släpptes nya klockan, Jag kommer lägga upp lite bilder på Dubbe nu!
http://www.dubbe.nu/2012/11/15/halda-race-pilot/
http://www.dubbe.nu/2012/11/15/halda-race-pilot/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dubbes skrev:Den kommer nog sälja bra, Det finns ett stort intresse och det är riktigt nice.
Sen har jag hört att om du har Space Discon så kan du köpa bara modulerna.
För det är samma infästning för de båda modellerna.
yonsson skrev:Jag förstår helt ärligt inte vad det är som är race eller pilotigt med den modellen. Man kan ju inte mäta vare sig hastigheter eller riktning med den där.
masterkiller skrev:Det finns en digital modul oxå!
Bingoraalf skrev:tycker den ser ganska cool ut... men "Race pilot"? Digitalmodulen verkar vara väldigt racing-orienterad men var kommer pilotdelen in? känns som om den försöker vara en sak förmycket imo
edit: eller finns det racingpiloter som drar runt på le mans?![]()
Bingoraalf skrev:tycker den ser ganska cool ut... men "Race pilot"? Digitalmodulen verkar vara väldigt racing-orienterad men var kommer pilotdelen in? känns som om den försöker vara en sak förmycket imo
edit: eller finns det racingpiloter som drar runt på le mans?![]()
masterkiller skrev:Dubbes skrev:Den kommer nog sälja bra, Det finns ett stort intresse och det är riktigt nice.
Sen har jag hört att om du har Space Discon så kan du köpa bara modulerna.
För det är samma infästning för de båda modellerna.
Beror nog på vad man menar med 'sälja bra', den gamla Space varianten tillverkades väl i 128 ex eller nåt om jag inte missminner mig och kostar 85lax och enligt annat klockforum finns det 30st kvar dvs så är knappt 100ex sålda MEN då hade man rymdvinkeln med Christer Fuglesang som extra krydda och denna kostar 120papp komplett (vet ej om den limiterad/numrerad) men JAG tror nog att dom inte kommer flyga av hyllorna i något större antal...
Dessutom så är det lite för mycket 'Certina look' över den på bilderna iallafall och gernerellt så ser den rörig ut iMHO...
![]()
Tror att många lägger sina 120lax på något annat...
Spencer66 skrev:Ps, köpte skor på Shoeline idag![]()
cab skrev:Ful som stryk