• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Halios Delfin pvd prisbump!

Brutus

Cartier
2-Faktor
Hej vänner,

Man kan inte bara köpa klockor på KS, man måste sälja ibland också....

Följande till salu:
1. Halios pvd delfin – köpt ny av mig – pris 4500 kr rekat- sänker till 3700 kr!!
2. Nezumi voiture – quartz kronograf – pris 1500 kr vanlig post SÅLD!!
3. Seiko quartz guldtavla – 600 kr vanlig post - Såld!!
4. Bauhaus homage – 400 kr vanlig post SÅLD!!


Lite mer utförlig beskrivning nedan.
1. Halios delfin pvd – en av Halios hyllade modeller, troligen slutproducerad för denna modellen. Köpt ny av mig. Få synliga märken på klockan, ej använt mer än ett par gångar. Notera dock att militärstrappen redan har en viss tendens att fransa sig. Har ej detaljkollat gången. Kommer i väldigt sturdy originalbox som nog skulle överleva ett smärre krig.
Se mer
http://wornandwound.com/review/halios-delfin-pvd-review/

1.JPG


2.JPG

2. Nezumi kickstarter klocka – designad av en stockholmskille. Även här använd ett par gånger, få synliga märken. Seiko mecca quartz som ska ge samma känsla som en mekanisk kronograf. Bra känsla i pushers måste jag säga och sjysst sandwich dial. Går som en quartzare skall.
Se mer (obs annan färg på urtavla)
http://wornandwound.com/review/nezumi-voiture-review/

3.JPG


4.JPG

3. Såld!
4. Kinesisk bauhaus hommage. Använd ett par gånger. Har ej kollat gången. Allmänbildade som ni är vet jag att ni genast känner igen vilken tillverkare som är känd för den stilen! Ca 40mm. Blånerade visare men syns dåligt på mina bilder.
7.JPG


8.JPG

Då målet är att få ned antalet klockor är jag nog lite njugg med byten den här gången...

Inga returer om inte ngt får seriöst fel.

Ha en grym kväll och tack för ett fantastiskt forum!
 

Bilagor

  • 5.JPG
    5.JPG
    44.7 KB · Visningar: 364
  • 6.JPG
    6.JPG
    62.5 KB · Visningar: 362
Senast ändrad:
Topp