• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Halios puck, nytt billigare pris

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Säljer denna härliga puck till förmån för nyköp.
Jag tycker att klockan är svinball och förtjänar att bäras oftare än vad jag gör. Den är komplett med allt som ingår vid nyköp och i mycket fint skick. Något tråkigt märke på baksidan efter bandbyte, men det är inget som stör enligt mig. Vid snabb och smidig affär medföljer något snyggt extra band (förutom originallänk och gummi). Vid trasslig och irriterande affär förbehåller jag mig rätten att behålla klockan.

Jag har inte mätt och kontrollerat tiden på klockan, men de gånger som jag använt den har den inte avvikit nämnvärt. Gångreserven är bra och den håller tätt för dusch/bad (klassad till1000m).
Tag chansen att förvärva denna utsökta dykare till det facila priset 4500kr (ingen prutmån finns). Jag och klockan finns i den kungliga huvudstaden för affär f2f och om klockan ska skickas står naturligtvis jag för frakten :)

Om det skulle visa sig att klockan inte är som jag beskrivit den, så har du inte läst annonsen ordentligt. Retur inom en dag eller två efter överenskommelse. Vid affär öga mot öga, ingen retur.

Väl mött //Björn

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Topp