• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Halios Seaforth GMT -- NYTT MYCKET LÄGRE PRIS!

seikodiverr

KS Explorers Club
Pris
11500
Returpolicy
Inom 24 timmar om klockan avviker från beskrivningen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Skit i Basel! Nu finns den mest eftertraktade Seaforthen för första gången tillgänglig i Sverige!

Klockan kommer fullset, på ett megaskönt gummiband och med ett (inte ens uppackat) läderband.
Detta är såklart den snyggaste versionen med den blå/svarta abyss-tavlan och fixed bezel.
Klockan har en liten swirl precis bredvid kronan, syns tydligt på den första bilden, men inget jag har tänkt på när jag använt den. I övrigt kan jag inte se något att anmärka på.

De rent objektivit bäst sakerna med klockan:
• GMT-verk från ETA
• 40 mm
• 200 meters vattenresistens
• Väldigt snygg tavla
• Snygg över huvud taget
• 20 mm mellan bandhornen och snygg på många olika band. Ta mig inte för mitt ord, titta själv på bilderna i slutet på den här annonsen!

Klockan finns i Tyresö/Stockholm.
Betalning: Swish.
Referenser finns här: https://klocksnack.se/threads/seikodiverr.59006/

Info från Halios hemsida:

MATERIAL: 316L stainless steel
FINISH: Brushed with polished lug chamfer
DIAMETER: 40mm (fixed bezel)
WATER RESISTANCE: 20 ATM
LUG-TO-LUG: 48mm
LUG WIDTH: 20mm
THICKNESS: 12mm (including crystal)
BEZEL: Fixed
CALIBRE: ETA 2893-2 self-winding movement
POWER RESERVE: 38 hours

Nu till det viktigaste: BILDER!

Dessa bilder är tagna igår för den här annonsen. De är inte manipulerade på något sätt utan ser ut som det gjorde ur kameran. Eller inte riktigt, om man ska vra petig … De är beskurna och jag har även dragit upp exponeringen lite eftersom det var något underexponerade. Men ni fattar vad jag menar :)

Halios_Seaforth_GMT-9423.jpg
Halios_Seaforth_GMT-9426.jpg
Halios_Seaforth_GMT-9427.jpg
Halios_Seaforth_GMT-9431.jpg

Halios_Seaforth_GMT-9434.jpg



Här nedanför kommer några fler bilder. De är tagna i höstas när jag faktiskt använde klockan. Dessa är tagna för publicering på till exempel Instagram och kan innehålla spår av bildmanipulation, såsom ändrad färgmättnad, mikrokontrast och till och med filter. De beskriver alltså inte skicket på klockan utan ska användas för inspiration.


Halios_Seaforth_GMT-0275.jpg
Halios_Seaforth_GMT-0282.jpg
Halios_Seaforth_GMT-0488.jpg
Halios_Seaforth_GMT-1865.jpg
Halios_Seaforth_GMT-1888.jpg
Halios_Seaforth_GMT-1897.jpg
Halios_Seaforth_GMT-4331.jpg
Halios_Seaforth_GMT-4372.jpg
Halios_Seaforth_GMT-9696.jpg
 
Senast ändrad:
Topp