• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Halios Universa Bathayal Blue

morgel

Basic
2-Faktor
Pris
10 000:-
Returpolicy
Om klockan inte skulle motsvara beskrivningen så löser vi det.
Bilder Skickat
  1. Ja
Kollar intresset för min Halios Universa, då jag funderar på att testa lite nytt.

38mm GADA-pjäs som sitter fantastiskt bekvämt på handleden - mycket tack vare det tunna caset som huserar det manuella SW210-1-verket och den fantastiskt följsamma länken som har verktygslös justering i spännet.

Inköpt från den tidigare återförsäljaren i Europa, Forasec, under våren 2021. Har använts i rotation med andra klockor regelbundet sedan dess, och har således som synes på bilderna en del swirls - särskilt på länken. Det fina i kråksången är att den första länken var sönder vid ena ändlänken vid leverans, och att jag därför fick en ny komplett länk utan extra kostnad. En helt oanvänd länk (med en trasig ändlänk) ingår således i paketet och man kan pussla ihop en länk i nyskick med delarna.

Finns några mil norr om Stockholm, inte alltför långt ifrån Arlanda. Kan mötas upp i närområdet för affär F2F med medlem med goda referenser. Kan också skickas, och köparen står då för frakt och ev. risk om ett ej försäkrat leveransalternativ väljs.

Byten är EJ av intresse.

GG-tråd: https://klocksnack.se/threads/morgel.147873/

IMG_4226.jpeg IMG_4213.jpeg IMG_4218.jpeg IMG_4217.jpeg

Tillbaka
Topp