• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Halios Universa Grå - coolaste mikrodinkan i stan?

Pris
7250
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
DSC_0410.JPG

Tjena! Då klockintresset börjar svalna och kassan för post-pandemiskt resande ska boostas, så säljes nu min Halios Universa Grå. Lika fantastiskt designad som den är svår att få tag på. Min är från tidigare i våras (lite över 2 månader sedan ungefär), och har använts väl. Med det är det sedvanliga hairlines och smårepor lite överallt (mest noterbart vid bandhorn efter bandbyte, på spänne och sidan av länkbitar efter slintning med skruvmejsel samt på de borstade och polerade delarna av "ringen" - men räkna med spår av användning överlag:) ) Hojta om ni vill se mer detaljerade bilder så löser vi. Den mest noterbara repan på ovansidan/ringen är cirka klockan tolv. Den synes ganska bra i ovan bild, och har även inringats på en av bilderna nedan där den är mindre synlig.

Länken följer självfallet med även om den inte sitter på nu. Tyvärr har en av skruvarna försvunnit och därmed är det en länkbit som inte kan användas som det är. Som plåster på såren så skickar jag dock med ett använt Omega nato i svart seatbelt (19/20 storlek) som synes på bilderna. Detta införskaffades här på ks, och sitter sjukt bra på universan tycker jag själv.

Har ej mätt upp tidshållning eller PR men inte märkt av några konstigheter.

I övrigt kommer klockan i original travel case, och jag skickar även med ett rosa nato från Singular för den grymma sommarlooken.

Priset sätter jag till 7250 sek inklusive rek-frakt inom Sverige. Kommer ej prisbumpas, men öppen för rimliga bud. Paypal är kung men kan svinga Swish med vid behov.


Säljes endast till medlemmar med referenser och förbehåller mig rätten att välja köpare och dra tillbaka annons, dock ej under pågående affär. Mina referenser hittar du här :)
Är det några som helst frågor är det bara att skicka ett meddelande!

Stort tack till KS för möjligheten att annonsera.

*edit: såg att det var lite smuts på den polerade delen runt glaset. Lade därför till de två sista bilderna här under där jag torkat bort så mycket jag kunde.


DSC_0401.JPG
DSC_0396.JPG
DSC_0395.JPG
DSC_0397.JPG
DSC_0403.jpg
DSC_0405.JPG
DSC_0406.JPG
DSC_0407.JPG
DSC_0408.JPG
DSC_0412.JPG

E95DF425-59A7-4E63-B200-EB630068BA34.jpeg
B551D7DD-552E-4F2A-8006-E631F2A590E5.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp