• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

hallback

Har köpt av hallback.
Gick hur bra som helst, klockan skickades snabbt efter betalning och dök upp i utlovat gick. Kort och gott supernöjd!

/J

Hallback köpte två tröjor av mig på distans. Det var inga som helst problem, fick betalning direkt via tjänsten "Swish" och postade tröjorna idag. Mycket seriös köpare som jag lätt skulle rekommendera till andra.

Köpte en Longines av Hallback och är mycket nöjd! Trevligt samtal och trevligt bemötande klocka och Box var i sin ordning och helt enligt ök. Definitivt Goodguy!

Köpte ett par solglasögon, beskrev som i fint skick men skulle själv beskriva dom som i välanvänt skick.

Annars nöjd med affären.

Köpt en klocka av denne gentleman. Allt enl. beskrivning, trevlig kommunikation, ja en riktigt 100% GG, som jag gärna gör flera affärer med 👍

Tillbaka
Topp