• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Halv OT:Diskussion med flickvän...

Erikd

Cartier
Är också student i några år till. Med lite extrajobb och skippa att vara ledig på sommaren går det att prioritera vad som är viktigt i livet: klockor!
 

ottwon

Omega
Studerar en månad till... Jobbat under studierna bl a på behandlingshem. Rik? Definitivt inte... fråga om prioriteringar :eek:
 

oscaroscar

Panerai
21 år, jobbar på ett elektronikvaruhus.
Ska väl plugga så småningom, men vet inte vad än..
Som många andra, prioriteringar.

Min tjej har smittats av, hon är sugen på en lady DJ.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Självklart handlar det om prioriteringar, men visst tror även jag att medelinkomsten på KS är ett eller ett par snäpp över den "vanliga" i Sverige.

Själv är jag egen företagare i den grafiska branschen (tryckeri) med 8 anställda. Historiskt sett ett väldigt välmående företag, men en bransch i kris rent allmänt.

Men det går ihop sig... ;-)
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Också en av de som studerar här, snart klar civilekonom. Dörrslusk (därav min förkärlek till feta Breitlings :p) för att att kunna få in lite mer än generösa CSN bidrar med. Stämmer in i kören som säger att det handlar om prioriteringar och i nuläget prioriterar jag HDn mer men det kommer förhoppningsvis en paketöppningstråd från mig inom en snar framtid :angel:
 

OBRKV

Cartier
Jobbar inom hifi. Ännu en dyr hobby.. (suck). För att specificera lite så gör jag lite av varje; säljer hifi till privatpersoner, ljud till caféer och likn. Sen underhåller jag hemsidan varje dag. Just nu sitter jag i en chesterfield-fåtölj och "jobbar". (hm hrmm...KS)
 
Topp