• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Halv OT - min 2 åriga son snappar upp mer och mer ord...

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Sen han sa Seiko så har han lärt sig säga Rolex, Omega, Grand Seiko... När han sitter med mig i knät vid datorn kan han rätt vad det är säga... "titta grand Seiko" - Dom är otroliga dom här barnen. Bara 2 år och 2 månader... :)
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Har en 1,5 åring som är inne på samma spår. Hon går runt och säger "kocka", då är det bara ta fram så hon får leka. :)
Edit: Fö är det bara hon och Agnelli som kommer undan med det där att bära utanpå kläderna. ;)
 

Ricrob

Patek
Min dotter är dryga 20 månader och har sedan ngn månad sagt typ "gjlockaa" varje gång hon kollar bilder i min iPad, där det finns ca 2500 bilder varav 2000 är på klockor.. :mrgreen:
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Ricrob skrev:
Min dotter är dryga 20 månader och har sedan ngn månad sagt typ "gjlockaa" varje gång hon kollar bilder i min iPad, där det finns ca 2500 bilder varav 2000 är på klockor.. :mrgreen:

Resterande 500 bilder på Omega ? :lol:
Nejdå men skämtosido, roligt att se oss nördar uppfostra våra barn till att gilla klockor.

Dom kommer iaf inte kunna säga att dom inte fick ärva några klockor, tänk om vi alla hade haft samma tur med arv av massa fina klockor, det hade varit något.
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Halv OT - min 2 åriga son snappar upp mer och mer or

Min ettåring säger "kacka" och vill lyssna på tickandet med min klocka mot örat cirka femton ggr/dag... :)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Camo00 skrev:
Min ettåring säger "kacka" och vill lyssna på tickandet med min klocka mot örat cirka femton ggr/dag... :)

Det är ju inget konstigt, jag kan komma på mig själv ibland att sitta och lyssna på tickandet :mrgreen:
 

Pleximannen

Cartier
80talisten skrev:
Sen han sa Seiko så har han lärt sig säga Rolex, Omega, Grand Seiko... När han sitter med mig i knät vid datorn kan han rätt vad det är säga... "titta grand Seiko" - Dom är otroliga dom här barnen. Bara 2 år och 2 månader... :)

Dags att söka professionell hjälp? :D ... till dig altså
 
Topp