• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Halv OT: nyårslöfte

16610

Patek
2-Faktor
Någon som vågar berätta sitt nyårs klocklöfte?

Jag vågar iaf!=) jag tänker att jag ska lova mig själv att åtminstone att två Rolex ska passera armen nästa år!

Va inte ledsna nu. Vad tror ni kommer hända nästa år med ert klockintresse och klockor?
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Skall se till att ha min perfekta kvartet, den borde se ut enl följande.

Pam335, skall införskaffas (coola klockan)
Pam211, i boxen (finklockan)
GP Evo 3, i boxen (vardagsklockan)

Fjärde är okänd, någon dykar-beater, Sumo eller MM typ.
 

Bolio

Panerai
Saknar en speciell dykare och om den inte kommer innan nyår så är det ett löfte att den skall komma under nästa år. Men jag hoppas att den kommer i december och då har jag inga löften till nästa år:D , då kommer det bli ett år med grymt få nyköp :(kanske inget :depressed:.
 

16610

Patek
2-Faktor
Saknar en speciell dykare och om den inte kommer innan nyår så är det ett löfte att den skall komma under nästa år. Men jag hoppas att den kommer i december och då har jag inga löften till nästa år:D , då kommer det bli ett år med grymt få nyköp :(kanske inget :depressed:.

Härligt! Men något litet då? kan tipsa om min nya Casio för 295=) SÅ himla skoj med jakten efter nytt
 

leicaphile

Panerai
Ska ge mig fasen på att plocka ner, rengöra, olja och skruva ihop ett urverk utan att förstöra det. Kan gå åt några stycken dock! :D

edit: PMa om ni har Rolex eller Omega liggande jag kan öva på!
 

Barda

Cartier
Gjorde en lista på det jag ville ha, men det blir liksom fel att säga att det är ett nyårslöfte. Men minst en ny keeper blir det, troligtvis en GMT eller Aquatimer.
 
Topp