• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

HalvOT Golf

Hardy

Thug
Det slog mig när ja stod och harvade på rangen för att motverka en del skruv i bollbanan!

Det måste ju finnas en del golfare här?!
Det vore nästan ofint att inte ha en golfGTG.

Är det intressant framöver?

Bjuder på ett par bilder från mitt harv, sveriges finaste range och ett par nyinköp (klubbor samt klocka)

Klockan sitter på underarmen endast för att bilden ska bli cool och såklart spelar jag inte med klocka på (blir ju bara en grisslakt med utverket vid sånna smällar)
07FACEAC-DFBE-4D3C-B24E-70F53E846C19-3261-000001AD01EFEC9B_zpse4645986.jpg

A1A29F28-18AF-4FBF-A94A-9C22B7C277F1-3261-000001ABE65702C8_zpsceb6e22d.jpg


Min hand ser även abnorm ut.
 
Mitt ex är från Östersund och jag gjorde två somrar som intern på en advokatbyrå där.
I samband med det jagade jag en del sorkar på frösön...
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
En golfare till här, om än medelmåttig med hcp 16. Häromdan funderade jag faktiskt oxå på om man inte skulle försöka få till en golf-GTG... ;-)

Det vore riktigt kul! Nån som orkar sätta ihop det, så är jag på om det passar i tid.

Själv har jag bra "känningar" på Motala GK å kan fixa schysst deal på Green-fee/starttider. Är sponsor. Det är väl tyvärr ingen "premiumbana" direkt, men en helt vanlig landsortsbana m 27 hål.
 

Mykeys

Cartier
Jag är absolut med på en golfGTG! Helst i Skåne/Halland regionen men allt är av intresse. Fixar ni en bra deal på Bro Hof så funkar det oxå :)
 

Fabian

Patek
2-Faktor
det är sånna här bilder som får mig att längta tillbaka till 100 meter kvar mot hål och järn nia i handen... faan att man sluta.
 

Hardy

Thug
Kommer va på Öland juli- aug. Finns massa bra banor om någon är på! :) annars i Sthlm/uppsalaområdet i sen aug eller sep!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
9 från 100m? Lika bra att du sluta ;)


:D

Elakt, men jag måste nog hålla med...

Jag är faktiskt på väg ut till klubben om 1 timme för en närpelslektion. Det är f-n från 50 m. & in man (eller jag i alla fall) lägger 1/2:a antalet slag - minst. Det är nog oxå där man lättast kan kapa slag/träna. Jag haaaaaatar att chippa t.ex...
 

Hardy

Thug
:D

Elakt, men jag måste nog hålla med...

Jag är faktiskt på väg ut till klubben om 1 timme för en närpelslektion. Det är f-n från 50 m. & in man (eller jag i alla fall) lägger 1/2:a antalet slag - minst. Det är nog oxå där man lättast kan kapa slag/träna. Jag haaaaaatar att chippa t.ex...

Härligt!! Imorgon blir den en runda för min del! Jag måste bli lite mer stabil i utslagen för att kapa slag.
Slår ganska långt så det kan ofta bli väldigt snett haha.
 

Rico

Cartier
2-Faktor
Det slog mig när ja stod och harvade på rangen för att motverka en del skruv i bollbanan!

Det måste ju finnas en del golfare här?!
Det vore nästan ofint att inte ha en golfGTG.

Är det intressant framöver?

Bjuder på ett par bilder från mitt harv, sveriges finaste range och ett par nyinköp (klubbor samt klocka)

Klockan sitter på underarmen endast för att bilden ska bli cool och såklart spelar jag inte med klocka på (blir ju bara en grisslakt med utverket vid sånna smällar)
07FACEAC-DFBE-4D3C-B24E-70F53E846C19-3261-000001AD01EFEC9B_zpse4645986.jpg

A1A29F28-18AF-4FBF-A94A-9C22B7C277F1-3261-000001ABE65702C8_zpsceb6e22d.jpg


Min hand ser även abnorm ut.
Heter det inte Golf GTI?
 
Topp