• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Hamilton Intra-matic 38 mm

D

Deleted member 124

Guest
Överväger att sälja min Intra-matic som är 3 månader gammal. Den är i fint skick och kommer så klart med box och papper. Klockan finns i Stockholm men kan skickas om köpare önskar.

Pris: 3600 kr

Vid intresse mailar jag nytagna bilder
 

Erito

Omega
Hej!
Kan du skicka lite bilder på klockan?
Lite sugen på en dressare!
Erito77 at hotmail punkt com

Bästa hälsningar
Erito
 

Camo00

Patek
Ett vänligt tips är att lägga upp bra bilder och all info Du har i tråden. Vi är många som är sådär lagom nyfikna men inte tillräckligt för att krångla med PM eller mail... :)
 
D

Deleted member 124

Guest
Bra bilder lyckas jag dessvärre inte att ta :). Info är följande: 3 månader gammal, 38 mm med vit/silvrig urtavla i fint skick. Säljes eftersom mitt årliga sug för Suuntos klockor har återkommit.



 
D

Deleted member 124

Guest
Här kommer inspirationsbilder till att slå till vid löning!

8592103570_85a10ec1d8_b.jpg
8591001715_b19a328998_b.jpg

8592103220_1e76c55cc9_b.jpg
 
D

Deleted member 124

Guest
Upp! Nu när blocket-mongon stör mig ger jag 300 kr rabatt till ks-medlemmar.
 
Topp