• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Hamilton Khaki ”Murph” 38 mm H70405130

Remofflan

Pandion
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
10000
Returpolicy
Ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Den lite mindre versionen av Murph, en smidigare storlek och utan morsekod på sekundvisaren.

Köpt ny av mig 27 december 2024 (levererad 7 januari 2025) från AD och är använd sparsamt sen dess. Väldigt fint skick!

Kan finnas små spår av användning, företrädelsevis på den polerade metallringen, och något litet spår efter bandbyte. Se bilder. Bilderna längst ned är tagna idag och klockan packas nu ned inför försäljning.

Tidshållningen har varit mycket bra, över förväntan: +1-4 spd.

Kommer fullset på Hamiltons egna länk. Visar nedan på några olika band för att illustrera dess mångsidighet. En veritabelt strapmonster, som TGV skulle ha sagt. Det är dock endast länken som följer med eftersom jag är väldigt fäst vid övriga band.

Pris: 10.000 kr ink försäkrad frakt (Rek Extra)
Betalning via Swish.
Inga byten då annat är på väg in.
Min referenstråd.

IMG_6269.jpeg
IMG_6272.jpeg
IMG_6480.jpeg
IMG_6298.jpeg
IMG_6488.jpeg
IMG_6494.jpeg
IMG_6578.jpeg
IMG_6585.jpeg
IMG_6987.jpeg