- Pris
- 3500 SEK
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Till salu: Hamilton Khaki Field Mechanical
I försäljningen ingår klocka och 2 band.
Kan absolut bytas mot annat skoj, gärna Quartz!
Bytesvärde sätter jag till samma som försäljningspriset.
Länk till min GG-tråd:
(OBS!!! Annonsen framtvingad genom Chat-GPT)
Till salu: Hamilton Khaki Field 38mm (Referens H694190) – En ikon inom militärprecision och tidlös design.
Pris: 3500kr inkl Postnords enklare spårbara frakt
Såld till KS-medlem 2024-04-05
Upptäck Hamilton Khaki Field 38mm, en klocka som kombinerar Hamiltons rika militärarv med modern ingenjörskonst och tidlös estetik. Med en robust rostfri konstruktion, matt yta och en fantastisk urtavla, är denna klocka designad för att tåla tidens prövning, samtidigt som den erbjuder en distinkt vintagekänsla.
Egenskaper och specifikationer:
Den här klockan är mer än bara en tidhållare; den är en del av en större berättelse, med en design som är lika unik som uniform. Liksom de ikoniska Levi's 501 jeansen, är Khaki Field 38mm ett uttalande av Amerikansk stil och historia som fungerar för alla, oavsett ålder eller modepreferens.
Upplev den tidlösa charmen och precisionen med Hamilton Khaki Field 38mm, en klocka byggd för äventyrare, historieentusiaster och stilikoner lika. En investering i Hamilton Khaki Field är en investering i en bit av historia, med modern teknik och oöverträffad stil.
Till salu: Hamilton Khaki Field 38mm (Referens H694190) – En ikon inom militärprecision och tidlös design.
Upptäck Hamilton Khaki Field 38mm, en klocka som kombinerar Hamiltons rika militärarv med modern ingenjörskonst och tidlös estetik. Med en robust rostfri konstruktion, matt yta och en fantastisk urtavla, är denna klocka designad för att tåla tidens prövning, samtidigt som den erbjuder en distinkt vintagekänsla.
Egenskaper och specifikationer:
- Referensnummer: H694190
- Urverk: ETA 2804-2, Mekaniskt och handuppdragen
- Boett: 38mm, med en tjocklek på endast 9.5mm
- Boettmaterial: Rostfritt stål med matt yta
- Kristall: Safir
- Bandbredd: 20mm
- Vattentålighet: 5 bar
Den här klockan är mer än bara en tidhållare; den är en del av en större berättelse, med en design som är lika unik som uniform. Liksom de ikoniska Levi's 501 jeansen, är Khaki Field 38mm ett uttalande av Amerikansk stil och historia som fungerar för alla, oavsett ålder eller modepreferens.
Upplev den tidlösa charmen och precisionen med Hamilton Khaki Field 38mm, en klocka byggd för äventyrare, historieentusiaster och stilikoner lika. En investering i Hamilton Khaki Field är en investering i en bit av historia, med modern teknik och oöverträffad stil.
Hej! Säljer nu en fantastisk klocka då jag ska försöka samla på mig till annat. En grym klocka som passar till allt, varesig du ska på äventyr, jobba stenhårt eller bara gå ut på finmiddag så passar denna perfekt på din handled. Mekaniskt handvevat urverk med datum, mer än så behövs inte.
Medföljer gör de två banden på bilderna, varav det ljusa är Hamilton originalband.
Lite specifikationer:
Medföljer gör de två banden på bilderna, varav det ljusa är Hamilton originalband.
Lite specifikationer:
- Boett, 38mm rostfritt stål men matt yta
- Tjocklek: 9,5mm
- Lug: 20mm
- Lug-to-lug: 47mm
- Glas: Safir
- Täthet: 5 bar
I försäljningen ingår klocka och 2 band.
Kan absolut bytas mot annat skoj, gärna Quartz!
Bytesvärde sätter jag till samma som försäljningspriset.
Länk till min GG-tråd:
rstattin
Hej! Här kommer min tråd. Har du sålt någonting till mig eller köpt någonting av mig så vore det snällt att skriva din upplevelse här. Tack så länge, vi hörs :D Med vänlig hälsning
klocksnack.se
Bilagor
Senast ändrad: