• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Hamilton Khaki Field Quartz, finfint ljusbrunt läder

Smeden

Silver
Friends Of KS
Pris
1800
Returpolicy
Om skicket inte motsvarar beskrivningen
Bilder Skickat
  1. Ja
Edit: överskattade Corona-effekten, såld på 5 minuter. Tack KS för möjligheten att annonsera gratis!

Hamilton Khaki Field Quartz, H68411533, i mycket bra skick. Tunn 38mm-boett, kanonfint läderband, säljes för 1800 kr.

IMG_1392.JPG

Om klockan
  • 38mm, tunn!
  • 20mm bandbredd
  • Safirglas
  • 100 m / 10 bar vattenresistens
  • ETA quartz F06.111
  • Box och manual
Om jag hade haft andra 20mm-klockor hade jag sålt denna head-only och använt läderbandet till betydligt dyrare kockor. Det är faktiskt ruggigt snyggt!

Skick
Brukar vara jädrans petig när det kommer till att beskriva skick, men här hittar jag inget att anmärka på öht. Nyköpt av mig i januari 2020 och använd kanske 5 gånger, du kan knappt se vilket band-hål som använts.

Stålar
1800 pix inklusive spårbar frakt, nypris i skrivande stund ca 3300 kr från svensk näthandlare.

Byten
Företrädelsevis ren försäljning men alla muntra byten beaktas :)
  • Kika på min andra annons, en G-Shock DW-5035D. 2-mot-1-byte är intressant.
  • Bytes mot band: 22 mm premium-kvalität läder (svart/brunt), gummi (svart), nato (Tudor), canvas (grönt), sailcloth är intressant.
  • GW-5000
  • Outdoorprylar av kända märken och hög kvalitet (Leatherman, Fällkniven AB, Casström, Gränsfors, Triangia, och liknande)
  • Tooliga klockor går alltid hem :)
GG-tråd
https://klocksnack.se/threads/smeden.92023/

Väl mött!
/Andreas

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp