• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Hamilton Khaki Field

Pris
5000kr
Returpolicy
Ingen retur vid f2f
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min Hamilton Khaki Field, en charmig, klassisk och robust klocka som passar både till vardags och äventyr. Ett "strap monster" i dess rätta bemärkelse.

• Modell: Hamilton Khaki Field, ref: H69409930
  • Urverk: H-50, Mekaniskt (manuellt). 80h power reserve.
  • Dimensioner: 38 x 47 x 9,5. 20mm lug width.
  • Skick: Klockan är i bra skick. En mindre ding på nedre vänstra bandhornet (svårt att fånga på bild och svårt att se när man använder den) . Originalnato aldrig använt, som nytt med andra ord. Klockan har safirglas, så inga repor.
  • Tillbehör: Full set
  • Pris: 5 000 kr (samma bytesvärde)

1736236374742.jpeg

Primärt intresserad av byten med pengar upp från mitt håll. Intressanta modeller:
Hamilton khaki field automatic 38mm (på länk), Hamilton Expedition 37mm (på länk. Svart eller den vita kan vara intressant), Hamilton Murph 38mm (på länk med svarta tavlan).

Sinn 556i och 556A

Stowa eller Laco flieger type A. 40mm eller mindre.

Iwc Mark XVI, svarta tavlan och gärna länk. Här beror det lite på priset.

Longines Spirit 37mm, champangetavlan.

Baltic bicompax, salmon dial.

King Seiko 37mm (svart, brun eller silver). Dom nyare SPB-referenserna.

Nivada F77, Nivada Chronomastaer

Maen Manhattan 37, salmon dial

Vintage kan vara intressant. Rolex OP, Tudor Oysterprince/Date-day, Omega (Constellation C-shape), Longines kronografer.

Klockan håller tiden väl. Säljes på grund av att den inte används tillräckligt och jag är sugen på något nytt. Finns att hämta i Piteå, Norrbotten (Inom fyrkanten och Skellefteå går säkert lösa), men kan även skickas mot förskottsbetalning. Köparen står för frakt.

Mina referenser:

Skicka ett meddelande vid intresse! 🌟

Bilagor

• 1736236354401.jpeg
    1736236354401.jpeg
    286.6 KB · Visningar: 2
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp